Загальна інформація

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину "LogicPower". У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природний знос або коли ресурс вичерпано;
  • випадкові ушкодження чи дефекти, заподіяні клієнтом;
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені: аварійним підвищенням або зниженням у мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів; використанням товару за призначенням чи з порушенням правил експлуатацій.

Також просимо звернути увагу на перелік випадків, в яких сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні:*

  • відсутності товарного чека;
  • відсутність гарантійного листа, заповненого продавцем товару, порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання, зазначених у експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талону;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стертий або не може бути встановлений.

Шановні партнери та клієнти компанії, доводимо до вашого відома, що відправка обладнання на гарантійне / післягарантійне обслуговування обов'язково повинна супроводжуватися наявністю коректно заповнених документів, а саме:

  • 1. Супровідний лист
  • 2. Заповнений продавцем гарантійний талон
  • 3. Чек з магазину, де було придбане обладнання

* відсутність вказаних документів може бути підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.

Відправлення товару на сервіс

Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару потрібно відправити товар до сервісного центру, для цього необхідно:

  • 1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис несправності та вкласти його разом із гарантійним талоном та чеком у посилку з товаром.
  • 2. Надійно запакувати товар, що пересилається для виключення його пошкодження перевізником.
  • 3. Надіслати посилку на одне з відділень перевізника, наведених нижче:
  • Адреса: м. Одеса, відділення Нової пошти №15

    Отримувач: ФОП "Курінський Андрій Дмитрович" (068-082-10-69), ЄДРПОУ 3490514290

    Форма оплати доставки: безготівкова. Зворотня доставка грошей: не вказувати!

    Страхова вартість: мінімальне страхування посилки 300 грн

  • 4. Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном 0800-30-99-88 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України).
*Зверніть увагу! Пересилання товару в ремонт коштом компанії "LogicPower" проводиться тільки у разі гарантійного ремонту або обслуговування. Решта посилок, буде отримано в разі, якщо доставлення посилки було оплачено відправником. Будьте уважні при заповненні реквізитів посилання. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.