Загальна інформація
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину "LogicPower". У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природний знос або коли ресурс вичерпано;
- випадкові ушкодження чи дефекти, заподіяні клієнтом;
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені: аварійним підвищенням або зниженням у мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів; використанням товару за призначенням чи з порушенням правил експлуатацій.
Також просимо звернути увагу на перелік випадків, в яких сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні:*
- відсутності товарного чека;
- відсутність гарантійного листа, заповненого продавцем товару, порушення цілісності гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, зазначених у експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талону;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стертий або не може бути встановлений.
Шановні партнери та клієнти компанії, доводимо до вашого відома, що відправка обладнання на гарантійне / післягарантійне обслуговування обов'язково повинна супроводжуватися наявністю коректно заповнених документів, а саме:
- 1. Супровідний лист
- 2. Заповнений продавцем гарантійний талон
- 3. Чек з магазину, де було придбане обладнання
Завантажити шаблон супровідного листа ви можете за посиланням 👉 тут.
* відсутність вказаних документів може бути підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.
Відправлення товару на сервіс
Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару потрібно відправити товар до сервісного центру, для цього необхідно:
- 1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис несправності та вкласти його разом із гарантійним талоном та чеком у посилку з товаром.
- 2. Надійно запакувати товар, що пересилається для виключення його пошкодження перевізником.
- 3. Надіслати посилку на одне з відділень перевізника, наведених нижче:
Адреса: м. Одеса, відділення Нової пошти №15
Отримувач: ФОП "Курінський Андрій Дмитрович" (068-082-10-69), ЄДРПОУ 3490514290
Форма оплати доставки: безготівкова. Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: мінімальне страхування посилки 300 грн
Адреса: м. Коломия, вул. Симоненка, 2б відділення Нової пошти 1
Отримувач: ФОП "Курінський Андрій Дмитрович" (068-082-10-69), ЄДРПОУ 3490514290
Форма оплати доставки: безготівкова. Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: мінімальне страхування посилки 300 грн
- 4. Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном 0800-30-99-88 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України).
*Зверніть увагу! Пересилання товару в ремонт коштом компанії "LogicPower" проводиться тільки у разі гарантійного ремонту або обслуговування. Решта посилок, буде отримано в разі, якщо доставлення посилки було оплачено відправником. Будьте уважні при заповненні реквізитів посилання. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.