• Поделиться:
  • Дата:
    socials ico 05.10.2022

Фірмовий стиль L та P: ребрендинг ТМ LogicPower

Фірмовий стиль L та P: ребрендинг ТМ LogicPower

Бренд LogicPower існує в Україні з 2007 року:

  • 15 років лідерства серед виробників електроустаткування.
  • 15 років на варті стабільного живлення побутової, офісної та промислової техніки.
  • 15 років успішної роботи, спрямованої на впровадження технологій задля забезпечення енергетичної незалежності українців.

Чому ми вирішили провести ребрендинг саме зараз? Настав час оцінити свої досягнення та визначити наступні  цілі.

Як було? Історія розвитку бренду:

2007 рік

  • Січень – перші контейнери з акустичними системами прибули в Україну.
  • Лютий – перше значне розширення асортименту. На ринку з'являються комп'ютерні корпуси, джерела безперебійного живлення та стабілізатори напруги LogicPower.
  • Квітень – кількість співробітників фірми збільшилася з 6 до 12 осіб.
  • Пошук розв'язання проблеми швидкої доставки товару споживачеві (у той період ще не було широкої мережі поштових операторів).
  • Грудень – купівля першого вантажного автомобіля для зручності логістики. Створили експортний відділ та групу фахівців з надання брокерських послуг.

2008 рік

  • В асортименті компанії з'являються комп'ютерні блоки живлення та лінійно інтерактивні ДБЖ.
  • Куплено ще один вантажний автомобіль.
  • Обсяг продажів електроустаткування компанії збільшився вдвічі.
  • З'явився перший логотип LogicPower, у тому вигляді, який його знають споживачі (фірмова стрілка у колі)

2009 рік

  • Компанія виграє перший тендер на постачання ДБЖ Міністерству вугільної промисловості України.
  • І ще один крупний  тендер на постачання комп'ютерних корпусів для Верховної Ради України.
  • Асортименти товарів доповнюються кабельною продукцією.

2010 – 2011 роки

  • Стабільне збільшення продажів.
  • Розширюється асортимент.
  • Кількість працівників збільшилась до 40 осіб.
  • Купівля франшизи у поштових операторів Укрпошта та Інтайм. Поштові відділення розташовані безпосередньо на складі, що значно спростило та прискорило доставку товарів споживачеві.
  • Площу складських приміщень збільшено до 300 квадратних метрів.

2012 – 2013 роки

  • Вперше досягнуто обороту мільйон гривень на місяць.
  • Загальний оборот компанії - близько 10 мільйонів на рік.
  • В асортименті компанії з'являються ДБЖ із правильною синусоїдою та зовнішнім акумулятором.
  • Герметичні акумуляторні батареї AGM, AGM (мультигель) та GEL від бренду LogicPower мають широкий попит у споживача завдяки ідеальному балансу: ціна - якість.

2014 рік

  • Компанія випускає на ринок унікальну пропозицію – комплекти резервного живлення. Продукція, яка допомогла тисячам українців пережити віялові відключення електроенергії та інші наслідки енергетичної кризи 2014
  • Площа складських приміщень збільшилася до 700 квадратних метрів.
  • Розвиток нових напрямків. Наприклад, світлодіодне освітлення, системи відеоспостереження тощо. Згодом це посприяло створенню нових брендів.

2015 – 2016 рік

  • Компанія відкриває нові горизонти. З'являється напрямок роздрібної торгівлі. Відкривається мережа фірмових магазинів.
  • Активно розвивається напрямок альтернативної енергетики. В асортименті LogicPower з'являються сонячні панелі, інвертори, а також потужніші та ємніші акумуляторні батареї.
  • LogicPower бере активну участь у соціальних проєктах. Фахівці компанії встановили вуличне освітлення на території 4-х громад в Одеській області.

2017 – 2018 роки

  • Площа складських приміщень збільшилася до 2200 квадратних метрів.
  • Товарні позиції компанії займають перші місця у ТОП списках відомих українських платформ ROZETKA та Prom.ua.
  • Значно розширюється асортимент акумуляторних батарей. З'являються серії Silver (пластини акумуляторів леговані сріблом) та Premium (покращені експлуатаційні характеристики).
  • Відкрито HAB для постачальників з платформи Aliexpress, що спростило нашим закордонним партнерам доставку своїх товарів замовникам з України.
  • Розвивається напрямок продажу побутової техніки та інших товарів через великі маркетплейси та через власні торгові майданчики компанії.

2019 – 2021 роки

  • Активно розвивається напрямок альтернативної енергетики. В асортименті компанії є готові комплекти для облаштування домашніх СЕС потужністю до 30 кВт.
  • Компанія надає послугу "Встановлення СЕС під ключ"
  • LogicPower укладає контракт із компанією CATL (провідна світова компанія з виробництва літієвих АКБ). Ми почали збирати акумулятори LiFePo4 з елементів CATL до того, як це стало мейнстримом.
  • Літієві акумулятори LogicPower збираються як у стандартній комплектації, так і під індивідуальні потреби замовника.
  • Відкривається виробництво зі збирання електричних вантажних та легкових мопедів.
  • Кількість співробітників компанії – понад 100 осіб.

Що є наразі? Ребрендинг та новинки асортименту

Попри складні часи, які пов'язані з війною та російською агресією, компанія LogicPower продовжує працювати. Ми розуміємо, наскільки важливо у лихоліття підтримувати економіку України, забезпечуючи споживачів системами стабільного та безперебійного живлення. Обладнанням, яке дозволяє мінімізувати проблеми, пов'язані з раптовим та тривалим вимкненням електроенергії та забезпечити українцям енергетичну незалежність.

Новий логотип компанії – вже знайома споживачеві стрілка у колі між латинськими літерами L та P означає, що бренд готовий давати силу та енергію кожному, хто хоче бути незалежним від раптових відключень електроенергії. Ми точно знаємо, як захистити коштовне електроустаткування від нестабільної подачі електроенергії з мережі.

З початку 2022 року ми випустили на ринок серію новинок із покращеними технічними характеристиками:

  • Лінійно інтерактивні ДБЖ для комп'ютерів та оргтехніки.
  • Smart UPS online для забезпечення безперебійного живлення серверних станцій, телекомунікаційного, медичного та іншого високочутливого обладнання.
  • Комплекти безперебійного живлення для промислових підприємств на основі OPzS, що обслуговуються, дозволяють будувати гнучку і максимально ефективну систему подачі автономного живлення на виробничих ділянках.
  • Комплекти резервного живлення для автономних систем опалення та резервного освітлення з різними типами акумуляторів.

Що далі? Міжнародний ринок та розвиток нових напрямків

Ми живемо у складні, але цікаві часи, коли розвиток нових технологій перемагає стару архаїчну систему енергозабезпечення.

Новий логотип розроблено для підвищення впізнаваності LP на українському та європейському ринках.

У команді LP працюють висококваліфіковані фахівці, які стежать за світовими трендами та знають, як забезпечити комфорт споживача за допомогою інновацій.

Ми розробляємо та тестуємо абсолютно нові види електротехнічного обладнання:

  • Автономні компактні переносні зарядні станції, які отримуватимуть енергію від сонячних панелей, щоб кожен мав можливість користуватися благами цивілізації в польових умовах.
  • Акумуляторні батареї великої ємності, що обслуговуються або не обслуговуються, для забезпечення тривалого періоду автономної роботи електрообладнання від АКБ.
  • Економічні та енергонезалежні системи автономного опалення без використання газових та твердопаливних котлів.

Компанія має амбітні плани, спрямовані на завоювання європейського ринку. Два нові склади, розташовані на кордоні з Євросоюзом, та розширення автомобільного парку дозволять забезпечити європейському споживачеві швидку доставку та комфортний сервіс.

LogicPower – бренд, який заряджає енергією!

Схожие статьи

Безкоштовна доставка

Новою поштою від 2000 грн

Каталог